D I S S

Heej.. (Hatar dissare..)

Asso, Micke & Vikton nmr 1 kan ju bara gå & dö? Allvarligt, dem bara gick ifrån helt plötsligt för att miss Micke int ville vara med mig. Om han int ville det kunde han ha sagt det i mitt FACE, Int på sms. Sen bara viktor sa att jag skulle dö? Aja, Men jag & Milli ska iaf aldrig träffa dem mer. Hah, nu tror han att han BARA ska få träffa milli?:P Men ofc att milli är på sin bästis sida, Än en kille som hon bara har träffat ungefär 5 gånger lixom.. Så aah, Lite ägd dära Viktor!:) 

Men skit it! vi hade roligt så länge det varade, Vi träffade som sagt Milli i Märsta! Men hon skulle äta så att vi hann int vara med henne så länge.. Så vi stack sen. FUCK U MILLI! Nej, Nu vill jag bara till Jossan.. Men hon sitter hoss sin pappa med sin groda som heter Grodis! Hah, Men nu ska jag fortsätta rita, här är en varg jag håller på med.. Int riktigt klar!

Pussar & Kramar!

Hah, Jag & Min älsk! :) <3


Kommentarer
Postat av: jossan

Saknar deej oxå tvillig <3

2010-08-16 @ 19:02:22
URL: http://josefinwase.blogg.se/
Postat av: Danne

Fett synd :o

2010-08-16 @ 22:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0