Förlåt för ingen UPDATE!

HEJ ALLA SÖTA!

Förlåt att jag int har updaterat idag, Men jag sov nämligen hos Milli igår kväll. & vi hade fullt upp! Sen idag har vi sprungit fram & tbx från Millis port till Min.. Ööh, Är fett trött nu. & btw, Milli & jag träffa Robin, Stoffe & Sven igår kväll!:) Har saknat dem 3 fett mke, Tur att man fick vara med dem då. Sen träffade vi  Victor nmr 1 & victor nmr 2.. Ja, båda heter victor Heh..

Imorn blir de bara dator elr ngt annat skit. Ska se om jag kan träffa Melissa Danne & dem imorn, Vill träffa min DANNE! Han tror att jag har strulat med ngn Mikkel? (E E E U W) Never in my freaking life! Jag hatar players! & vrf skulle jag då vara en lixom? Men nu ska jag sätta mig & äta min goda glass..

Pussar & Kramar, F Ö R L Å T!, Åter igen!

Jag bara  -Ä L S K A R-  Den här bilden! Gör int ni?:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0