Fredag den 13:onde

Oj oj.. ♥

Har ni tänkt på vilken dag & Datum det är idag? För ni som int riktigt vet kan jag ju redan berätta att de är
FREDAG  13  :O
Otursdagen! Vissa kanske har sett skräck filmen oxå, Det handlar iaf om Jason (Mördare med motorsåg) Som går runt & dödar o blabla.. Men saken är ATT! Jag ska sova hos Milli idag, & hon kmr hem ifrån sin appa idag som hon har varit hos i 3 veck nu, Fatta om ngt händer oss just idag.. Läskigt! Det här blir ett kort inlägg för att Milli är redan klar & ska typ komma hit strax. :(

UNG08 Med milli idag. Men vi kmr säkert inte vara där så länge, För de var ändå fett tråk? Ska typ träffa Emil & Laura o dem, Sen ville Danne träffa mig typ. Hah, undrar om han kmr våga nu:) Det får man ju hoppas.. ne men nu ska jag börja sminka mig. Btw, så lyssnar jag på Spotify.. Nu är det ngn jävla reklam när 2 tjejer sjunger as FULT! Ses i nästa inlägg! :D

Pussar & Kramar! ''One timee..''

Hah! Den här killen har skaffat sig en tjej nu faktist!
Hon heter Frida & är jätte söt & narturlig! GRATTIS BROR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0