NEVER SAY NEVER

Hah, Lelle kan mitt lösen t fejjan! 

Idag blir det ung igen såklart! Måste bara börja sminka mig & så.. Just exakt nu sitter jag & jonte på msn & chattar! Han säger att han int vill dit för att han blir slagen? Men då jävlar ringer jag bara  Mikkel, Karim, Willia osv.. Känner rätt många stora pojkar, Tack vare att man har 2 store-syskon!:) Tur de. Men jag ska ha kul ida igen, Med Laura & Jossan! Sen skulle typ ja & danne träffas, venne om han kmr våga den här gången. Man får väll hoppas!:D Arnars lyssnar jag på ''Calefornia gurls'' Hah, Den e fett bra! Snopp dog Har fett skön röst i låten! Btw, Vi träffade stoffe, robin & Fredda. Men dem var fett fittiga? & bah egga oss. Robin gjorde så att jag fick fett ont i min hand-led! Jävla f*ggot.. ''One timeee'' Nu lyssnar jag på den, Men Justin Bieber.. Heh, Fattar int vrf ALLA älskar hnm? Aja, visst gillar hans låtar. Men int hnm.. Elr ja känner ju int hnm, men ändå! Nu ska jag börja platta mitt hår & så. BTW! Vakna ja int nu, utan kl 10.30 Hah.. :) 

Pussar & Kramar!

Hah, Gurra då :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0