SAKER NI INTE VISSTE OM MIG

Jag hatar verkligen GETINGAR. Kanske ni redan visste..

Jag kan vara överkänslig ibland.

Jag är svår fångad av killar.

Jag älskar Vargar & Lejon.

Hatar blont hår..

Älskar att dra fingrarna mot något strävt.
Typ som en vägg med små sten på..

Vill bara ha ett djur som e MITT. Det är jätte roligt med fler, men en ska var helt min..

Hatar när bär en macka över mitt ansikte.

Älskar att vara med många personer samtidigt!

Vill ha en Häst.

Vill flytta till min pappa som bor i hallsta-hammar.

Älskar när simbas päls kommer mot mitt ansikte!

hatar att sova om inte ngt är över mina öron. Känns som att ett kryp ska krypa in elr ngt..

Älskar att bitas!

Börjar skratta jätte lätt!

Om man puttar till mig pytte lite, så FLYGER jag iväg! (Lättputtad allså..)


Det finns så många fler konstiga saker om mig, Men pallar inte skriva ner ALLA! Så.. här fick ni lite info om mig.. Hah, Så vi hörs i nästa inlägg. Ska titta på SP nu.

Pussar & Kramar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0