''Sexuall Healing..''

God morgon.. *Trött*

Btw, Så vaknade int jag nu. Utan kl 10.00 faktist!
Idag ska jag bara vara hemma.. Har jätte ont i mitt huvud just nu, &.. Jag hatar mitt liv? Melissa & Alla börjar tro på den där B*GEN Mikkel att jag har strulat med hnm? Men, Det är deras problem. Jag är över Danne nu. För dem tror int på mig, Då skiter jag it fan? Jag saknar min Lelle & Min Jossan.. Asso Mina tjockisar!:) Men.. Orkar nog int göra ngt idag, För att jag har ju så ont?:( 

En bra nyhet!
Jag ska få mitt löshår strax av Agnes, Hon ska skicka den till mig, Sen så lägger jag pengar på hennes kort! Ska såklart få hjälp av mamma, Hah!:) Är fett glad, Det är väldigt bra pris på den! 200:- Kr, Fett bra elr hur! HAHA! Jag har daaaaamp, Vill ha det på mig NU! ''Dansa med oss, Klappa era händer..'' Nu tänker ni -Vad är det här för dåre?- Nej! Jag är ingen Dåre! Bara jävligt glad, & saknar Lelle & Jossan! HAHAHAHAHSAHAHAHAHAHA!

Pussar & Kramar! ''Caramell Dansen.. Oh oh oh''

3 ord, Saknaden är stor.


Kommentarer
Postat av: Leonie ♥

saknar & älskar dig också! <3

2010-08-15 @ 15:36:16
URL: http://ssweetlips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0